wtorek, 24 kwietnia 2012

4. Niepokój

Autor:
Kategoria: Romans/ Fantasty
Storn: 429

"Niepokój" jest książką opowiadającą o dalszych losach Sam'a i Greace. Książka jest drugą częścią trylogii opowiadającą o ludziach którzy zmieniają się w wilki gdy tylko zaczyna robić się coraz zimniej. Moją opinię na temat pierwszej części trylogii "Drżenie" możecie przeczytać tutaj.

W miasteczku o nazwie Mercy Falls nadchodzi wiosna, wilki powoli zrzucają futra i zamieniają się w czujących i zapamiętujących imiona ludzi. Do sfory Beck'a a w zasadzie teraz to już Sam'a dołączają nowe wilki, a wśród nich Cole, wokalista "Narkotiki" który nie wydaje się z początku taki jaki jest na prawdę i zmienia życie wszystkich bohaterów, a nawet obraca je do góry nogami... Tym razem to nie z Samem zaczyna dziać się coś niepokojącego tylko z Greace. Dziewczyna która kiedyś dziwnym trafem uniknęła przemiany w wilka teraz jest temu bardzo bliska, wprost budzi się w niej wilk który daje po sobie znać. Rodzice dziewczyny także nie ułatwiają życia dwójce nastolatków, pragną i wymagają od dziewczyny aby rozstała się z Samem, ponieważ twierdzą iż chłopak sprowadza ją na złą drogę. Wszystko to oczywiście kłamstwa, ale nikt nie umie wytłumaczyć tego rodzicom dziewczyny. Także Isabel ma swoją rolę w całej tej historii, ledwo otrząśnięta po wypadku brata, zaprzyjaźnia się z główną bohaterką powieści.

Nie sądziłam że "Niepokój" okaże się taką książką, czytając ją w pewnych momentach myślałam że na prawdę zasnę, ale to tylko do 100 strony, potem gdy akcja zaczęła się rozwijać nie miałam nawet czasu na logiczne myślenie, pochłaniając strony jedna po drugiej. Słyszałam od wielu osób że "Drżenie" było lepsze od drugiej części, ja jestem innego zdania. W drugiej części trylogii autorka przeszła samą siebie, napisana w prostym języku książka łatwo trafia do czytelnika ze swoim przesłaniem.

Interesujące rozwinięcie wątku Isabel i jej życia, która przypadła mi do gustu i to bardziej... Nie wiem czemu ale zawsze byłam wielbicielką takich trudnych dość charakterów. Aż wprost czytając "Niepokój" byłam wdzięczna że autorka książki pomyślała o tym aby napisać coś więcej na temat uczuć tej dziewczyny.

Tym razem jest inaczej niż w "Drżeniu", narratorami są aż cztery postacie : Greace, Sam, Isabel i Cole... Dzięki temu możemy patrzeć na jedną historię z wielu punktów widzenia...

Jeszcze raz wielkie gratulacje dla autorki za kontynuację wspaniałej książki, warto ją polecać wam no i warto ją oczywiście przeczytać do czego serdecznie was zachęcam ...

Ocena: 6/6

4 komentarze:

  1. Dodasz się do obserwatorów mojego bloga ??? JA się u cb dodaam :)Licze an to samo )
    Też mam zamiar oceniać książki . Książka "zapomniane" najlepsza jaka znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie...Przepis gotowy;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co napisałaś to może się skusze i przeczytam książkę. Dziękuje za komentarzyk <3

    OdpowiedzUsuń
  4. przydatne ;D żeby wiedzieć co teraz sobie poczytać dzięki i zapraszam do mnie
    www.opowiadaniadlakazdego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń